6 maja 2012

Niedzielny nudziak!

No to tak jakos wczraj mnie natknelo zeby kupic Essence Nude glam 07 cafe ole. Zalezalo mi na cenie (1,25€) Poniewaz teraz mam dosc sporo wydatkow, ten byl m.in. najtanszym nudziakiem. Wiec postanowilam...KUPUJE! :D No to teraz przejdzmy do konkretow.

Firma : Essence
Nude glam
Numerek: 07- Cafe  Ole
Pedzelek: Jak dla mnie odpowiedni
Kolorek: Po tygodniu 'golych' paznokci (tylko z odzywka)  bardzo spodobal mi sie ten kolor.

Krotka recenzja:

Cenie go za taki kawowy kolorek, ktory juz po 2 warstwie wyglada wspaniale. Mozna u niego dojrzec 
swiecace sie drobinki, ktore widac tylko pod sloncem albo mocnym swiatlem. 
Jak dla mnie jest on odpowiedni dla osob ktore lubia naturalne kolorki, typowy French np. Ten lakier, prawie
nie rozni sie od skory (ja mam bardzo jasna..i troche sie rozni). Mysle ze ten lakierek zagosci u mnie jeszcze.

Fotki:



Sory za jakosc zdjec!!! Zrobione w aparacie w telefonie.

2 komentarze: