30 marca 2012

Neonowe BOOM!

No wiec tak jak w opisie bedzie Neonowe BOOM! , czyli w koncu mam ochote i mozliwosc przetestowac lakier z ostatniej notki ' CATRICE Ultimate Nail Lacquer 810 ACid/dc '  :
Lewa reka..Flesz + swiatlo dzienne

Lewa reka swiatlo dzienne (troche w cieniu robione)

Prawa reka  flesz+ cien 

Prawa reka swiatlo dzienne
Jak widac na zdjeciach skrocilam troszeczke paznokcie, bo mi sie porozdwajaly i polamaly niestety ;( Ale mnie sie i tak ta dlugosc podoba,  nie mam z nia problemu jakiegos.
Teraz nie mam zamiaru jakos tak strasznie zapuszczac na dlugie...Te mi sie tez podobaja, tzn. ta dlugosc tych paznokci. :D Mam nadzieje ze uda mi sie chociaz je ladnie utrzymac :) Bo mowie tamto to byla juz po prostu PORAZKA !

Nie potrzebuje jakis dlugich 'szponow' to wedlug mnie nie jest ladne ... a szczegolnie w moim wieku. No to nie bede juz sie az tak bardzo dlugo rozpisywac, zeby was nie zanudzac... Jutro jade do Polski huraaaa! Obecnie pakuje jeszcze wszystko zeby wszystko bylo dopiete na ostatni guzik i zebym oczywiscie niczego nie zapomniala, np. ladowarki, albo telefonu xD ale to zawsze pamietam zeby zabrac. Dzisiaj najezdzilam sie z mama zeby znalezc tabletke na uspokojenia dla kota...Kotek oczywiscie tez jedzie. Bez niego bym tam nie wytrzymala. Ja go po prostu potrzebuje..nie wiem czemu. Juz sie drogi nie moge doczekac. Oczywiscie notki jutro nie bedzie, ale mam zeszyt zawsze pod reka (torebka) to bede zapisywac co i jak, a potem .............. ( niedziela) wam wszystko opisze :) Miejmy nadzieje, ze bede miala internet. Gorzej jak go nie bede miala :/ Ale to sie zobaczy juz w Polsce. A tak apropo to mam ochote isc sobie cos w Croppie kupic, miedzy innymi czapke z daszkiem i moze cos jeszcze :P 
Zobaczymy jakie ceny :D 
A no wlasnie ... teraz troche na temat pogody... Teraz ja tu mam wiosenna pogode a w Polsce podobno snieg spadl :O  Czyli jade w zupelnie inny klimat .... nie fajnie. A jeszcze teraz mnie jakis taki dziwny katar zlapal na wiosne.. :( 
Moze to przez zwiekszona ilosc kurzu w powietrzu...po 2 kot linieje to tez sprowadza kurz ( alergia na kurz i roztocza) .. no wlasnie. Dobra ide sie dalej pakowac zeby wszystko bylo dopiete na ostatni guzik. Mam nadzieje, ze was nie zanudzilam :D
To do niedzieli, papapapa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz